GencForum


AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  İstatistikLer  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

En İyi 9 Diyet Tavsiyesi

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Yazar Mesaj
ßüŞii =)

Mod
Mod
avatar


Yaş : 22 Kayıt tarihi : 02/12/08 Mesaj Sayısı : 729 Nerden : mutlu insanlar diyarından
Kişisel İLeti :
Farklı olmak istiyorsan,farklı davran.
Aktiflik Puanı:1729
MesajKonu: En İyi 9 Diyet Tavsiyesi C.tesi Ara. 27, 2008 8:17 am

Bugüne kadar yapılan diyet önerilerinden en iyi 9 tavsiye..

Bol bol su veya düşük kalorili içecekler için

Çantanıza sizi susatan yiyecekler taşımadan önce kalori yapmayan ancak açlığınızı bastıracak su veya düşük kalorili içecekler taşın.

Gece atıştırmaları konusunda dikkatli olun
Akşam yemeğinden sonra rahatlamak için otururken birşeyler yemek isteyebilirsiniz. TV karşısında dinlenirken birşeyler yemek istiyorsanız atıştırmak için 100 kaloriden az bisküvi ya da yarım kase dondurma gibi düşük kalorili yiyecekleri tercih edin.

Favori yiyeceklerinizi tercih edin
Sevdiğiniz yiyecekleri yememek yerine ufak porsiyonlarda yiyerek isteğinizi azaltın. Sevdiğiniz yiyecekleri yiyerek de zayıflayabilirsiniz.

Yiyeceklerinize acı ya da baharat ilave edin
Yiyeceklerinizden tat almak için acı ya da baharat ilave edin. Baharatlı yiyecekler daha az yemenizi ancak daha çok doymuş hissetmenizi sağlar.

Mutfağınızda sağlıklı yiyecekler bulundurun
Evinizde yüksek kalorili, kilo yapan yiyecekler yerine kilo yapmayan meyve ve sebzeler bulundurun.

Restoranlarda çocuk porsiyonları sipariş edin
Yapılan araştırmalarda porsiyonların kilo almada çok önemli bir yeri olduğu tespit edildi. Buna göre dışarıda yemek yiyecekseniz düşünerek sipariş verin ve çocuk porsiyonları söyleyin.

Makarnayı bir kase sebzeyle değiştirin
Makarna ya da ekmeği daha az yiyip daha çok sebze tüketebilirsiniz. Böylece günde 100 - 200 kalori daha az tüketmiş olursunuz.


Gün boyunca ara öğünler yapın
Yaktığınızdan daha az kalori alırsanız zayıflarsınız. Kendinizi çoğunlukla aç hissediyorsanız az kolarili yiyecekleri sık tüketerek bunu önleyebilirsiniz. Günde 4-5 öğün yemek yiyenlerin ya da gün arasında atıştıranların kilolarını daha rahat kontrol edebildikleri belirtiliyor.

Her yemekte proteinli gıdalar yiyin
Proteinler sizin geç acıkmanızı sağlar ve sizi uzun süre tok hissettirir. Aynı zamanda yağların yakılmasını ve kaslarınızın çalışmasını sağlar. Yağsız et, yoğurt, peynir, fındık ya da kuru bakliyat içeren yemekleri veya atıştırmaları tercih edin.

_________________

Eski baş_belası_cadı'nın şimdi yeni Büşi'niz Very Happy

☺️☻Eп βϋγϋκ Ġαłαтαѕαrαγ☻☺️
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://gencforum.forum0.info/
iso2007

Mod
Mod
avatar


Yaş : 22 Kayıt tarihi : 06/12/08 Mesaj Sayısı : 536 Nerden :
Kişisel İLeti :
Fa[bi]sRa
Aktiflik Puanı:1536
MesajKonu: Geri: En İyi 9 Diyet Tavsiyesi Paz Ara. 28, 2008 2:42 pm

YhA cEkİLmES bEa.. cocuq porsiyonunu nabiim kii been xD
_________________